Jeg har mottatt krav fra dere og er uenig. Hvordan klager jeg?

12th september 2016

Hvis du er uenig i kravet må du så snart som mulig kontakte oss slik at vi får registrert din innsigelse.

Oppgi hvorfor du klager og hva du mener er feil. Har du relevant dokumentasjon bør dette også legges ved. Innsigelsen kan fremmes ved å kontakte oss via kontaktskjemaet eller pr e-post. Du kan også ta kontakt med oss pr tlf.

Kan dere sende kopi av opprinnelig krav?

Det kan vi. Ta kontakt med oss via kontaktskjemaet eller pr e-post. Du kan også ta kontakt med oss pr tlf. Oppgi saksnummer eller kreditors referanse og ønskede opplysninger vil bli sendt deg pr post eller e-post.

Jeg mener jeg har betalt kravet. Hva gjør jeg da?

Da må du ta kontakt med oss så snart som mulig. Finn frem dokumentasjon som kvittering eller bankutskrift hvis du har det, slik at vi kan fremme dette for kreditor for videre behandling.

Jeg har ikke mottatt noe i posten før nå, hvorfor det?

Har du flyttet uten å melde fra til dine kreditorer er det en risiko for at brev kan bli sendt til feil adresse. Du er selv ansvarlig for å melde adresseendring.